VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY a REKLAMAČNÍ ŘÁD proobjednatele ubytování a služeb v Bluestars HOME. Poskytovatelslužeb: Bluestars Company s.r.o. sídlo: Závodu Míru 389/26, 360 17Karlovy Vary, IČ: 28017081. 1. Obecnáustanovení Společnost Bluestars Company s.r.o. se sídlem: ZávoduMíru 389/26, 360 17 Karlovy Vary, IČ: 28017081, (dále jen „Ubytovatel“),tímto vydává ve smyslu ust, § 1751 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku,v platném znění (dále jen „Občanský zákoník“), tyto VŠEOBECNÉ OBCHODNÍPODMÍNKY (dále jen „VOP“): Předmětem těchto VOP Ubytovatele je úprava podmínekrealizace ubytovacích a souvisejících služeb objednateli (dále jen „Klient“).VOP jsou nedílnou součástí všech ujednání mezi Ubytovatelem a Klientem.Potvrzením Nabídky Ubytovatele, resp. rezervace Klienta (dále jen „Rezervace“),uznává Klient následující VOP za závazné pro všechna plnění související spředmětem VOP. 2. Rezervace služeb Objednat pobyt v zařízeníchBluestars HOME, adresa Vančurova 265/19, 360 17 Karlovy Vary, lze pouzepísemnou formou (vyplněním a odesláním formuláře na webových stránkáchUbytovatele, a přes rezervační systémy) nebo telefonicky (v takovém případě jevšak objednávka považována za přijatou až po jejím písemném potvrzení ).Rezervaci může provést Klient pro sebe nebo ve prospěch třetí osoby. Rezervacimůže Ubytovatel potvrdit Klientovi stejnou formou, kterou byla provedena.Rezervace (Objednávka) musí obsahovat: - jméno a příjmení Klienta - termín pobytu - kontaktní údaje Klienta: telefonní číslo, adresu trvalého bydliště, e-mail,datum narození, číslo dokladu, pasu - způsob úhrady za služby - počet objednaných osob ve struktuře dospělé osoby x děti (u dětí věk)Ubytovatel předběžné rezervace obvykle zpracovává do 24 hodin. Objednávkapobytu je přijata písemným potvrzením od Ubytovatele. Klient je povinen se spotvrzením rezervace seznámit a nejpozději do 24 hodin nahlásit případné změny.Rezervace je závazná. Pro rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je závaznýjejich rozpis v potvrzení rezervace. 3. Platební podmínky Pro potvrzení rezervace se platí záloha dle sjednaných podmínek. Úhradou zálohy se rozumípřipsání příslušné částky na bankovní účet Ubytovateli, není-li dohodnutojinak. Nebude-li záloha Klientem řádně uhrazena, vyhrazuje si Ubytovatel právozrušit sjednanou rezervaci a požadovat po Klientovi odpovídající stornopoplatky dle bodu 6. těchto VOP. Cenu za ubytování a služby, jakož i zálohu, jeKlient povinen uhradit: a) buď převodem nabankovní účet Ubytovatele nebo b) platební kartouformou online platby přes platební bránu nebo c) předautorizací, ta slouží k ověření platnosti platební karty ak ověření dostatečného finančního krytí na účtu držitele platební kartypro předpokládanou transakci a následná úhrada přes platební kartu. V cenách jezahrnut poplatek (ubytovací, lázeňský, atd.), který se vybírá ve výši stanovenéobecně závaznou vyhláškou příslušného městského úřadu. Ubytovatel můžepožadovat zaplacení vratné kauce ve výši 1.000 Kč, která slouží na případnéškody, nedoplatky a porušení povinností hosta ….. Případný doplatek ceny zaubytování musí být uhrazen nejpozději v den zahájení pobytu, ledaže se smluvnístrany dohodly jinak, a to v hotovosti nebo předautorizací platební karty.V případě prodlení Klienta s úhradou platby za poskytnuté služby má Ubytovatelprávo zrušit již potvrzenou rezervaci Klienta a požadovat po Klientovi vedlezaplacení dlužné částky také úrok z prodlení ve výši 0,5% z dlužné částky zakaždý započatý den prodlení. Ubytovatel si vyhrazuje právo použít kteroukolivplatbu Klienta k uhrazení jeho nejstarší pohledávky/nejstarších pohledávek, kterou/kterémá vůči Klientovi po lhůtě splatnosti. 4. Práva a povinnosti Klienta Klient má právo užívatpo dohodnutou dobu přidělený apartmán, či pokoj ( dále jen „ předmět plnění“ ).Předmět plnění se předává Klientovi v sjednaný den od 16:00 do 22:00 hod, tak,že si klient vyzvedne klíče od Apartmánu v trezoru, a to na základě předemzaslaných pokynů, kde jsou klientovi sděleny tyto údaje: Číslo trezoru, pin,umístění a číslo apartmánu, adresa, údaje o wiffi…, nebo osobně, a to zapoplatek 30 Euro. Klient je povinen zacházet s majetkem Ubytovatele šetrně.Každou zjištěnou závadu nebo škodu na zařízení je Klient povinen neprodleněhlásit Ubytovateli. Klient je povinen udržovat pořádek a čistotu v Předmětuplnění a ve společných prostorách ubytovacího zařízení. Klient je povinendodržovat noční klid v době od 22:00 do 6:00 hodin. Klient je povinenzabezpečit soukromé (vnesené) věci tak, aby nemohlo dojít k jejich zcizení, anike zcizení věcí ubytovatele. Ubytovatel věci klienta nepojišťuje a to vzhledemk charakteru ubytovacího zařízení a provozním podmínkám za tyto věci neručí.Klient má právo reklamovat případné nedostatky poskytovaných služeb. Reklamacije povinen uplatnit včas, bez zbytečného odkladu tak, aby mohla být sjednánanáprava, pokud možno na místě samém, telefonicky, emailem. Bližší podmínkyreklamace stanoví Reklamační řád, který je nedílnou součástí VOP. Klient jepovinen při nástupu do ubytovacího zařízení převzít z trezoru svazek klíčů odbudovy a Předmětu plnění, a to na základě předem zaslaných pokynů, kde jsouklientovi sděleny tyto údaje: Číslo trezoru, pin, umístění a číslo apartmánu,adresa, údaje o wiffi…ledaže se Ubytovatel s Klientem dohodnou písemně jinak.Ztrátu svazku klíčů, nebo jeho částí, je Klient povinen neprodleně bez zbytečnéhoodkladu oznámit Ubytovateli. Svazek klíčů je majetkem ubytovatele, při ztrátěje Klient povinen uhradit výdaje spojené s výměnou vložky, klíčů apod., resp.další náklady, které bude Ubytovatel nucen vynaložit na odstranění toutoztrátou vyvolaných následků. Klient je povinen nejpozději v okamžiku odjezduzaplatit dohodnutou cenu včetně případných dalších nákladů, které vznikly zdůvodů zvláštních služeb, které požadoval on sám anebo hosté, kteří hodoprovázejí. Klient ručí a odpovídá Ubytovateli za jakoukoliv škodu,kterou způsobí on nebo jiné osoby, které s vědomím nebo podle vůle Klientavyužívají služeb Ubytovatele. Klient je povinen předat Předmět plněníUbytovateli ve stavu v jakém jej převzal. V případě, že Klient nepředáUbytovateli Předmět plnění ve stavu, v jakém jej převzal, je Ubytovateloprávněn po Klientovi požadovat náhradu vzniklé škody. Klient je povinenuvolnit Předmět plnění v den odjezdu ve stanovený čas. V případě, že Klientneuvolní Předmět plnění ve stanoveném čase, je Ubytovatel oprávněný Klientoviúčtovat další pobytový den nebo osobní zavazadla Klienta vystěhovat a zajistit,aby nedošlo k omezení práv dalších Klientů. Klientovi je zakázáno ( hrubá porušení VOP ): - umožnit vstup, pobyt a přespání v ubytovacím zařízení třetím osobám, půjčovatklíče od ubytovacího zařízení třetím osobám, - přemísťovat nábytek a jiné zařízení a vybavení apartmánu do jiných pokojů,apartmánů nebo prostor bez souhlasu ubytovatele, - přemisťovat nábytek v apartmánu, - kouřit na pokojích, na chodbách, ve společných prostorách, - provádět zásahy do rozvodů elektřiny, vody, datových sítí a ústředního topení, - vnášet do ubytovacího zařízení a mít v užívaném prostoru resp. pokoji: hořlavé,výbušné a zápalné látky, zbraně, drogy (vč. marihuany), neskladné předměty,plynové spotřebiče, elektrické přímotopné spotřebiče, elektrické varné plotýnky- upravovat či vyměňovat dveřní zámky, - znečišťovat apartmán, společné prostory a okolí ubytovacího zařízení, - chovat v prostorách ubytovacího zařízení zvířata všech druhů, Podmínkou pro pobyt v ubytovacím zařízení Ubytovatele jezejména dodržování základních pravidel společenského soužití, tolerance avzájemného respektu ve smyslu občanského zákoníku, dodržování nočního klidu,dodržování pořádku a čistoty ve všech prostorách uvnitř objektu a v jehobezprostředním okolí. Právo na ubytování v ubytovacím zařízení zaniká kposlednímu dni ubytování uvedenému v potvrzení objednávky ubytováníUbytovatelem. Právo na ubytování zaniká okamžitě, jestliže Klient porušítyto VOP nebo hrubým způsobem porušil pravidla společenského soužití a nebo vpřípadě, jestliže Ubytovateli neuhradí předem ubytovací služby. V takovémpřípadě může Ubytovatel ukončit ubytovací služby i bez nároků na vrácenízbývající částky za ubytování. Právo na ubytování v ubytovacím zařízení zaniká poslednímdnem do doby, na kterou jsou ubytovací služby uhrazeny. Klient je povinenopustit Předmět plnění a předat Ubytovateli klíče do trezoru, včetně všechnáležitostí, a to do 9:00 hodin. V případě skončení ubytování nemá Klientnárok na přidělení náhradního ubytování. V případě že Klient nevyklidíubytovací prostor ve smyslu předchozího odstavce, je Ubytovatel oprávněn majetekKlienta na náklady Klienta vystěhovat. Ubytovatel v těchto případech schraňujemajetek Klienta po dobu 2 týdnů ve svých prostorách a po této době jej můžezlikvidovat, a nebo pro odvoz a schraňování věcí Klienta najme firmu. Klientpro takový případ zmocňuje Ubytovatele, aby jeho jménem, jako složitel, na totouzavřel smlouvu s vybraným schovatelem, a to za běžných obchodních podmínek. 5. Práva a povinnostiUbytovatele. Ubytovatel si vyhrazuje právo ve výjimečných případechnabídnout Klientovi jiné ubytování, než bylo původně dohodnuté, pokud se nijakpodstatně neliší od potvrzené objednávky. Ubytovateli přísluší právo své službykdykoliv vyúčtovat resp. je vyúčtovávat průběžně. Ubytovatel může prodloužitpobyt Klientovi jen v případě, že má Ubytovatel k dispozici volnou kapacitu. Vpřípadě, že Klient ukončí svůj pobyt dříve, než bylo sjednáno v potvrzenírezervace, Ubytovatel má právo účtovat Klientovi částku za celý pobyt včetněslužeb. Ubytovatel je oprávněn ukončit poskytování služeb Klientovi a odstoupitod smlouvy s okamžitou platností a bez nároku Klienta na vrácení peněz, když: - Klient úmyslně nebo nedbale poškozuje majetek Ubytovatele, či jeho chování je vrozporu se zásadami slušného společenského chování, morálkou nebo obtěžuje svýmchováním třetí osoby, - zdravotní stav Klienta ohrožuje zdraví třetích osob, - z důvodu zásahu vyšší moci. Předané osobní údaje Klienta je Ubytovatel oprávněn použítpouze pro uzavíraný smluvní vztah. 6. Storno podmínky Pokud Klient odstoupí od uzavřenésmlouvy, je povinen hradit provozovateli storno poplatky z celkové ceny pobytu.Storno poplatky činí: storno poplatek je určen podle vybrané cenové kategorie a je uveden naubytovacím voucheru, na potvrzení rezervace vydané zvoleným rezervačnímportálem dle podmínek sjednaných na vybraném rezervačním portálu. 7. Reklamační řád Ochrana spotřebitele: Ubytovatel poskytuje svým hostům před uzavřenímsmlouvy o ubytování veškeré informace dle ustanovení § 1811 a § 1820 zákona č.89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „občanskýzákoník"): - Totožnost akontaktní údaje ubytovatele: Bluestars Company s.r.o., sídlo: ZávoduMíru 389/26, 360 17 Karlovy Vary, IČ: 28017081. zapsaná v obchodním rejstříkuvedeném u Krajského soudu v Plzni, Odd. C, vložka : 21566., zastoupen/a: Bc. Janou Čermochovou, jednatel - adresa prodoručování elektronické pošty: [email protected], telefonní číslo:353 540 393 - hlavní předmět podnikání ubytovatele: ubytovací služby - označení služby:ubytovatel obstarává pro ubytované hosty ubytování a služby související subytováním na základě podmínek uvedených v písemné smlouvě o ubytování - náklady naprostředky komunikace na dálku: náklady na prostředky komunikace na dálkuurčují subjekty poskytující služby prostředků komunikace na dálku a tytonáklady se neliší od základní sazby - údaj oexistenci, způsobu a podmínkách mimosoudního vyřizování stížností spotřebitelůvčetně údaje, zda se lze obrátit na orgán dohledu: ubytovaný host má právopodat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudníhořešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce: Ústředníinspektorát - oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2 Email: [email protected] Web:adr.coi.cz - Česká obchodníinspekce je dozorovým orgánem vykonávajícím dohled nad ochranou spotřebitele,postupující podle zákona č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve zněnípozdějších předpisů, a dalších právních předpisů. Internetová stránka Českéobchodní inspekce je www.coi.cz - v souladu sustanovením § 1837 písmeno j) občanského zákoníku ubytovaným hostům jakospotřebitelům nevzniká právo na odstoupení od smlouvy o ubytování, pokudubytovatel poskytuje plnění v určeném termínu- označení členského státu nebočlenských států Evropské unie, jejichž právními předpisy se bude řídit vztahmezi ubytovaným hostem a ubytovatelem založený smlouvou o ubytování: Českárepublika - údaj o jazyku,ve kterém bude ubytovaný host s ubytovatelem jednat o uzavření smlouvy oubytování a ve kterém poskytne ubytovaným hostům smluvní podmínky a dalšíúdaje: český jazyk 8. Závěrečná ustanovení Tyto VOP jsou nedílnousoučástí objednávky ubytování. Pro skupinové pobyty mohou být sjednány jinépodmínky rezervace. Pokud Klient tyto podmínky neobdrží, je oprávněn si jevyžádat u Ubytovatele. Klient má povinnost se s podmínkami seznámit předuskutečněním rezervace a Ubytovatel k tomu zajišťuje podmínky prostřednictvímsvé webové prezentace, rezervačních formulářů, e-mailového vyjádření kpředběžné rezervaci a na vyžádání. Všeobecné obchodní podmínky vstupují vplatnost dne 1.5.2019. Změny a doplňky těchto podmínek mohou být individuálněupraveny mezi Ubytovatelem a Klientem výlučně písemnou formou. Klient souhlasíse zpracováním osobních údajů podle zákona č. 101/2000 Sb, a se zasílánímobchodních sdělení elektronickými prostředky. V Karlových Varech dne 1.5.2019 Jana Čermochová, jednatelBluestars Company s.r.o.
Obchodní podmínky Hotel.cz
1.1. Internetová stránka Hotel.cz („Portál Hotel.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., IČO: 024 66 490, se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Hotel.cz.
1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).
1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím
zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Hotel.cz („Služba“).
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.
2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Hotel.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
Provozovatel na Portálu Hotel.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.
4.2. Cena služby
Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.
Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Hotel.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.
Portál Hotel.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Hotel.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.
Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.
V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacímu zařízení zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízením. U rezervací může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.
4.4. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.
Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Hotel.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Hotel.cz.
Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.
DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Hotel.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.
Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.
Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.
Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.
Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.
Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.
4.5. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1. Storno podmínky pro ubytování
Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy
Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.
Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.
5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.
5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.
5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.
5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.
6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Hotel.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Hotel.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).
6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.
6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.
6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.
6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.
6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Hotel.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.
7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Hotel.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Hotel.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).
7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Hotel.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).
7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a) údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b) identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Hotel.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c) prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d) vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e) další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.
7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.
7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.
8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.
8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Hotel.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.
Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.hotel.cz/privacy-policy/
10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.
10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.
10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz.
Zásady ochrany soukromí pro remarketing